سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیده دوست از [دیدن] عیب های محبوب، نابیناو گوشش از [شنیدن] زشتیِ نقص هایش ناشنواست . [امام علی علیه السلام]
کتاب و کتابخوانی
 
هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با میلیونها تومان جوایز نقدی

 

در راستای ترویج فرهنگ رضوی، گسترش کتابخوانی و بهره‌مندی از سیره پاک ائمه معصومین (علیهم‌السلام) به‌ویژه حضرت امام رضا (علیه‌السلام) اداره کتابخانه های عمومی شهرستان انار همزمان با سراسر کشور اقدام به برگزاری هفتمین جشنواره  کتابخوانی رضوی به شرح ذیل  می نماید : 

شرکت در مسابقه در سه گروه سنی :

1-کودکان 11-4سال با ارسال آثار نقاشی از جذابترین بخش کتاب  10 قصه از امام رضا (ع) و یا ارسال فیلم معرفی کتاب در  5 دقیقه از طریق موبایل

2-نوجوانان17-11سال با پاسخ به سئوالات کتاب ماه غریب من

3-جوانان و بزرگسال17سال به بالا با پاسخ به سئوالات حداقل یکی از چهار کتاب :

مهارتهای زندگی در سیره رضوی –امام رضا(ع) و زندگی-چلچراغ شیراز-بانوی ملکوت

 

مسابقات کتابخوانی رضوی



ضمناً شرکت در مسابقه برای گروه های سنی نوجوانان و بزرگسالان بصورت اینترنتی میباشد .

 

پایگاه های اینترنتی www.iranpl.ir    و  www.shamstoos.ir   جهت  تهیه فایل pdf  منابع و شرکت در مسابقه به شیوه اینترنتی در دسترس شرکت کنندگان می باشد .

 

گفتنی است ، مهلت ارسال آثار و شرکت در مسابقه تا روز اول تیر 1396 می باشد و اسامی برندگان نیز در دهه کرامت اعلام خواهد شد .

 

علاقه مندان جهت تهیه کتاب و شرکت در مسابقه بصورت رایگان و کسب اطلاعات بیشتر به کتابخانه های عمومی مراجعه نمایند تلفن تماس 34382322و34383000

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط saeed 96/3/18:: 9:28 صبح     |     () نظر
 
ارتباط با افراد بدقلق !

 

مجتبی حورایی

مجتبی حورایی ملقب به م.حورایی مولف آثار روانشناسی از جمله "اعتماد بنفس در 10 روز" ،   از تالیف کتاب «ارتباط با  افراد بدقلق» خبر داد و افزود: گاهی افرادی در زندگی ما هستند که نمی‌دانیم با آن‌ها چه کنیم به طور مثال با افراد عصبی در زندگی برخورد می‌کنیم یا آدم‌ها پرتوقع و حسود! اما در این شرایط نمی‌دانیم با این افراد چگونه برخورد کنیم؟ در واقع تکنیک‌های رفتار با این آدم‌ها را نمی‌دانیم.


وی با اشاره به اینکه جامعه ایرانی در ارتباطات بین‌فردی و اجتماعی دارای مشکلات متعددی است، عنوان کرد: به طور مثال اگر من فرد تندخویی باشم این رفتار را به عنوان یک مشکل شخصیتی با خود به خانواده، گروه دوستان و... می‌برم و در ارتباطاتم این موضوع تاثیرگذار خواهد بود. این‌ها هر دو مکمل هم هستند بدین معنی که گاهی من تکنیک برخورد با این گونه افراد را بلد نیستم و به همین دلیل هم نمی‌توانم با آن فرد زندگی کنم.

حورایی تاکید کرد: ما باید برای تالیف کتاب‌های روانشناسی در حوزه ارتباطات فردی و شخصیتی کارهای بیشتری انجام دهیم و البته در حوزه ارتباط با دیگران هم فعال شویم تا بتوانیم مهارت ارتباطی را یاد بگیریم.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط saeed 96/3/2:: 12:39 عصر     |     () نظر